Dosyć niekończącego się czekania do lekarza, koniec z miesięcznymi i rocznymi kolejkami do specjalistów
Pełny opis
**Wysoka jakość obsługi**
Największą różnicą pomiędzy państwową a publiczną służbą zdrowia jest poziom jakości obsługi w poszczególnych zakładach opieki zdrowotnej. Niestety w dalszym ciągu poziom obsługi w ośrodkach publicznych jest zdecydowanie poniżej oczekiwań wielu pacjentów. To też sprawia, że osoby zainteresowane wyższą jakością świadczeń coraz częściej korzystają z usług prywatnych ośrodków opieki zdrowotnej, które choć droższe, to jednak często wyróżniają się bardzo wysokim poziomem świadczonych usług.
**Brak kolejek**
Zapisanie się do lekarza specjalisty w państwowej służbie zdrowia wymaga niekiedy anielskiej cierpliwości. Istnieją bowiem obowiązki rejestracji, co zaś powoduje olbrzymie kolejki. W ekstremalnych przypadkach pacjenci zapisywani są na zabiegi kilka lat wprzód! W przypadku prywatnej służby zdrowia takich problemów nie ma, możemy bowiem zostać przyjęci nawet tego samego dnia do dowolnie wybranego specjalisty.
**Koszty leczenia**
Choć składka ubezpieczenia zdrowotnego płaconego od naszych wynagrodzeń powinna zapewniać nam wysoką jakość obsługi w szpitalach publicznych, to tak się jednak nie dzieje. W związku z czym pacjenci zmuszeni są do korzystania z ośrodków prywatnych. Wysokie koszty leczenia w takich instytucjach pokrywa składka za ubezpieczenie zdrowotne prywatne płacona samodzielnie przez każdego ubezpieczonego.
**Krótszy czas pobytu w szpitalu**
Inną zaletą korzystania z prywatnej służby zdrowia jest często możliwość skorzystania z zabiegów jednodniowych, które nie wymagają hospitalizowania pacjentów. W szpitalach publicznych niektóre operacje wymagają nawet kilkunastodniowego pobytu na oddziale, podczas gdy w prywatnej służbie zdrowia wszystko może być załatwione w ciągu 24 godzin, a pacjent tego samego lub następnego dnia wysyłany jest do domu.
**Traktowanie klientów podmiotowo**
Niewątpliwą zaletą prywatnej opieki zdrowotnej jest też poziom obsługi kadry, nie tylko medycznej. Zarówno pielęgniarki jak i osoby w rejestracji, a nawet pracownicy firm cateringowych są specjalnie szkoleni, by zapewnić jak najwyższy komfort leczenia pacjentów, działają więc w taki sposób, by leczenie odbywało się w przyjemnej atmosferze innych dziedzin pobytu w szpitalu.